Учреждение образования "Белоозёрский государственный колледж электротехники"

Юнкор

Объединение по интересам

Руководитель: Кулак Жанна Иосифовна

Газета «Рабочая смена» выпускается членами объединения по интересам «Юнкор»

Мэты праграмы:

Стварэнне ўмоў для фарміравання духоўна-развітай, творчай, маральна здаровай асобы, здольнай на свядомы выбар жыццёвай пазіцыі, на самастойную выпрацоўку ідэй; таму, хто ўмее арыентавацца ў сучасных сацыякультурных умовах.

Стварэнне ўмоў для атрымання навучэнцамі дадатковай адукацыі па ўсіх відах літаратурнай творчасці, журналісцкай дзейнасці, кампутарнай пісьменнасці.

Стварэнне ўмоў для знаёмства з лічбавай фотакамерай, з асноўнымі прыёмамі здымкі, з колерам і святлом у фатаграфіі, раздрукоўкай і захоўваннем фатаграфіі.

Стварэнне ўмоў для фарміравання і развіцця сацыяльна-асобасных кампетэнцый, якія спрыяюць асобаснага развіцця навучэнца, яго пазітыўнай сацыялізацыі і прафесійна-адукацыйнаму самавызначэнню.

У ходзе дасягнення мэтаў праграмы вырашаюцца задачы:

 1. Навучальныя:

Знаёмства з прынцыпамі журналісцкай дзейнасці.

Фарміраванне навыкаў журналісцкага майстэрства.

Получение ведаў і ўменняў па стварэнні друкаванага выдання.

Освоение навучэнцамі ведаў, уменняў і навыкаў інфармацыйна-камп’ютэрных тэхналогій.

 2. Выхоўваем: Фарміраванне навыкаў сумеснай дзейнасці і дыялогавага зносін.

Прывіццё культуры зносін з светам сродкаў масавай інфармацыі.

Фарміраванне патрэбы ў пастаянным павышэнні інфармаванасці. 

Формирование асноўных этычных нормаў і паняццяў як умовы правільнага Ўспрымання, аналізу і ацэнкі падзей   навакольнага жыцця.

Арганізацыя дыялогу якія навучаюцца з аднагодкамі, дарослымі.

Формирование патрэбнасці ў самаадукацыі, самавыхаванні,

 удасканаленне ўменняў і навыкаў працы з кампутарнай тэхнікай.

3. Якія развіваюць:

Развіццё творчых здольнасцяў, індывідуальнага мыслення.

Развіццё уменняў пісьменнага і свабоднага валодання вуснай і пісьмовай   прамовай.

4. Пазнавальныя:  

Ўцягванне навучэнцаў ў  актыўную пазнавальную дзейнасць з ужываннем набытых ведаў на практыцы.

5. Практыка-дзейнасныя:  

Развіццё навыкаў самавыяўлення, самарэалізацыі, зносін, супрацоўніцтва.  

Фарміраванне  практычных навыкаў стварэння колледжного друкаванага выдання, удзел у конкурсах.   

Навучыць методыцы падрыхтоўкі і выпуску газет.                                                                     

Развіццё навыкаў  кампутарнай   пісьменнасці. Навучыць самастойнай працы з кампутарнай бібліятэкай.                                        

Даць  магчымасць рэалізаваць свой інтарэс да фатаграфіі, авалодаць спосабамі і інструментамі апрацоўкі лічбавай фатаграфіі з ужываннем кампутара.

Садзейнічаць набыццю навучэнцамі сацыяльнага вопыту, які спрыяе фарміраванню ў іх нацыянальнай самасвядомасці, грамадзянскасці, маральнасці і этычнай культуры; выхоўваць патрэбнасць у самаразвіцці і сацыяльным узаемадзеянні; садзейнічаць фарміраванню ініцыятыўнасці, актыўнай жыццёвай пазіцыі, сацыяльнай сталасці; падрыхтаваць навучэнцаў да самастойнага жыцця і працы; стварыць умовы для ранняй сацыялізацыі асобы навучэнца.   

Накіраванасць   праграмы 

Адной з стратэгічных задач сучаснай адукацыі з’яўляецца развіццё творчых здольнасцяў асобы. Менавіта ў дадатковай адукацыі вядзецца мэтанакіраваная падрыхтоўка да самастойнага жыцця ў грамадстве. У вырашэнні гэтай задачы важнае месца належыць мастацтву друкаванага слова. Праграма гуртка «юнкар» павінна дапамагчы навучэнцам рэалізаваць свае творчыя магчымасці, павысіць ўзровень інфармацыйнай культуры, навучыць пісьменна падрыхтоўваць матэрыял для далейшай працы з ім, публікаваць ўласныя працы, уважліва ставіцца да напісанага, паспрабаваць сябе ў розных ролях. У апошнія гады фотаздымак развіваецца ўсё больш інтэнсіўна, ўваходзіць у кожны дом. І сапраўды, немагчыма сёння прадставіць сучаснае грамадства без фатаграфіі: яна шырока выкарыстоўваецца ў журналістыцы, з яе дапамогай вядзецца летапіс краіны і кожнай сям’і.

Кирилл Якубович (гр.17-С) дорабатывает свои мемуары о двух поездках в санаторий «Сосновый бор», где он поддерживал своё здоровье.

Своими воспоминаниями о пребывании в санатории он хочет поделиться с учащимися колледжа и жителями Берёзовского района.

Бурдилов  Дмитрий  в мартовском  номере «Рабочая смена» делится со своими  читателями  пробами пера в стихотворчестве.

Вось неўзабаве і красавік за вакном. Над чым працуюць юнкараўцы сёння, каб  парадаваць  сваіх чытачоў?  Аб перыпетыях свайго лёсу разважае Арцём Ярмашук, навучэнец гр.533

Учащаяся гр. 526  Нелли  Давидюк  рассказывает  в апрельском номере  газеты  «Рабочая смена»  о своём отношении  к музыке с детских лет. “Я ўпэўнена, што яна будзе суправаджаць мяне на працягу ўсяго жыцця”.

В мае Артём Ярмошук в своём откровении «Без друзей меня чуть-чуть …» делится с читателями газеты «Рабочая смена» о перипетиях  своей ещё не взрослой жизни и о роли друзей в ней.

Илья Макарченя    предлагает сверстникам задуматься  и подискутировать о пользе и вреде смартфона, как он это сделал   в своём рассуждении  «МОЙ  СМАРТФОН: ПЛЮСЫ И МИНУСЫ»  в июньском номере газеты «Рабочая смена».

Статья в газете Маяк от 24.11.2024
Статья в газете Маяк от 24.11.2024
Статья в газете Заря от 19 октября 2024 года
Статья в газете Маяк от 9 ноября 2024 года